Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Utrzymanie czystości i porządku w gminie Informacja dla przedsiębiorców posiadających zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu Gminy Miejskiej Kłodzko

Kategoria menu:Utrzymanie czystości i porządku w gminie

Informacja dla przedsiębiorców posiadających zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu Gminy Miejskiej Kłodzko

Treść informacji

Informacja dla przedsiębiorców posiadających zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych
 i transportu nieczystości ciekłych z terenu Gminy Miejskiej Kłodzko

W związku ze zmianą ustawy Prawo wodne oraz innych ustaw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1549) informujemy, iż zmianie uległy niektóre przepisy dotyczące przedsiębiorców posiadających lub ubiegających się o zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych
i transportu nieczystości ciekłych.

Zezwolenia wydane przed dniem 9 sierpnia 2022 r., zachowują moc do czasu ich wygaśnięcia lub cofnięcia i uprawniają przedsiębiorców do wykonywania działalności również   w zakresie opróżniania osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu odebranych nieczystości ciekłych do stacji zlewnych.

Jednakże przedsiębiorca, który zamierza prowadzić działalność w zakresie opróżniania osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków, zobowiązany jest do  pisemnego  poinformowania Burmistrza Miasta Kłodzka o zamiarze prowadzenia w/w działalności oraz dostarczenia dokumentu potwierdzającego gotowość odbioru takich nieczystości przez stację zlewną.

Nowelizacja rozszerzyła treść sprawozdania kwartalnego sporządzanego przez przedsiębiorcę.

     Zmiany dotyczące sprawozdania kwartalnego weszły w życie z dniem 01.01.2023 r.

Poniżej zestawienie wprowadzonych nowelizacją zmian w treści sprawozdania kwartalnego na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych

Lp.

Treść sprawozdania kwartalnego sporządzanego za okres do 31.12.2022 r.

Treść sprawozdania kwartalnego sporządzanego od 01.01.2023 r.

1.

Imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub siedziby podmiotu prowadzącego działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych
i transportu nieczystości ciekłych, numer decyzji w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie działalności , numer identyfikacji podatkowej (NIP), o ile został nadany.

Imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub siedziby podmiotu prowadzącego działalność  w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych, numer decyzji
w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie działalności, numer identyfikacji podatkowej (NIP), o ile został nadany.

2.

Informację, za który kwartał i rok sporządzane jest sprawozdanie.

bez zmian

3.

Ilość nieczystości ciekłych odebranych
z obszaru gminy (z podziałem na bytowe
i przemysłowe)

bez zmian

4.

Ilość przekazanych nieczystości ciekłych do stacji zlewnej (z podziałem na bytowe
i przemysłowe)

bez zmian.

5.

Nazwa i adres stacji zlewnej, do której zostały przekazane odebrane nieczystości ciekłe.

bez zmian.

6.

Informacja o ilości odebranych nieczystości ciekłych z obszaru aglomeracji oraz spoza obszaru aglomeracji wyznaczonej na podstawie art. 87 ust ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne.

7.

Wyjaśnienie dotyczące różnicy pomiędzy ilością nieczystości ciekłych odebranych
z obszaru gminy a ilością tych nieczystości ciekłych przekazanych do stacji zlewnych, jeżeli występuje taka różnica.

bez zmian.

8.

Liczba właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane nieczystości ciekłe.

bez zmian.

9.

Data sporządzenia sprawozdania.

bez zmian.

10.

Podpis prowadzącego działalność.

bez zmian.

11.

Załącznik do sprawozdania kwartalnego.

Wykaz właścicieli nieruchomości z którymi
w okresie objętym sprawozdaniem, zawarł umowy na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych oraz wykaz właścicieli, z którymi umowy te uległy rozwiązaniu lub wygasły.
W wykazach zamieszcza się imię i nazwisko albo nazwę oraz adres właściciela nieruchomości, a  także adres  nieruchomości.

Załącznik do sprawozdania kwartalnego.

Wykaz właścicieli nieruchomości z którymi
w okresie objętym sprawozdaniem, zawarł umowy na opróżnianie zbiorników bezodpływowych lub osadników
w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków
 i transport nieczystości ciekłych oraz wykaz właścicieli, z którymi umowy te uległy rozwiązaniu lub wygasły.
W wykazach zamieszcza się dane właściciela nieruchomości wraz z adresem oraz adres obsługiwanej nieruchomości.


Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Ewelina Janik
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  02.02.2023
Data wprowadzenia do BIP:  02.02.2023 14:35
Data weryfikacji:   02.02.2023 14:40
Data ostatniej zmiany:   02.02.2023 14:40 Rejestr zmian